دلدادگان

دلدادگان

عرصه حضور زنان
دلدادگان

دلدادگان

عرصه حضور زنان

بدن نمایی چیست؟

اختلال بدن نماییhttp://noora55.blogfa.com/post/17 دسته ای از بیماری های روانی است که فرد دوست دارد اندام تناسلی خود را به غریبه ها و افراد ناراضی نشان دهد با این کار به شهوت می رسد و لذت می برد این بیماری روانی انواع مختلفی دارد که شدت و ضعف دارد گاه فردی که به این بیماری دچار می شود آن را کتمان می کند و نمی خواهد بپذیرد که به این نوع بیماری مبتلا شده است پس برای درمان آن اولین گام این است که فرد بیماری خود را بپذیرد و سپس با مراجعه به یک روانشناس مجرب و مورد اطمینان آن را درمان کند این بیماری در بین مردان بسیار شایع است و زنان کمتر به آن مبتلا می شود و این هم به خاطر آن است که زنان با حجاب نامتعارف در جامعه ظاهر می شوند و مردان را تحریک می کنند دستور اسلام این است که زنان با حجاب کامل در اجتماع فعالیت کنند که هم به نفع خود فرد است و به نفع جامعه.

سازمان بهداشت جهانی ملاک های زیر را برای این اختلال دارد:


۱- فرد تمایلی مداوم یا راجعه دارد که دستگاه تناسلی اش را به طور غیرمنتظره به افراد غریبه ( معمولا جنس مخالف) نشان دهد که این عمل تقریبا همیشه با انگیختگی جنسی و خودارضایی همراه است


۲- هیچگونه قصد یا دعوتی برای رابطه جنسی با شاهد یا شاهدین در کار نیست


۳- ملاک های کلی اختلال رجحان جنسی باید موجود باشند:


– فرد به طور مکرر دچار امیال یا تخیلات جنسی عمیق مربوط به فعالیت ها با اشیا غیر عادی میشود


– فرد بر اساس این امیال غیرعادی عمل میکند یا بر اثر آنها به میزان زیادی دچار ناراحتی می شود


– رجحان غیرعادی فرد حداقل ۶ ماه دوام یافته است


علت دقیقی برای این اختلال هنوز مشخص نشده است.این اختلال چند علت احتمالی دارد که می تواند در هر فردی متفاوت باشد. یکی از دلایل احتمالی آن سوء استفاده عاطفی در دوران کودکی می باشد.سبک تربیتی و نوع محیط خانواده ای که فرد در آن رشد می کند می تواند یکی دیگر از علت های آن باشد که زمینه را برای توسعه این اختلال مهیا می کند.در بیماران دچار اختلالات نابهنجاری جنسی احتمال بالا بودن سطح تستوسترون وجود دارد.درمان اختلال عورت نمایی کنترل خارجی کاهش سایق های جنسی درمان اختلالات همزمان درمان شناختی-رفتاری روان درمانی پویشی


مردان بزرگسال در نوجوانی از این تمایل خود برای اولین بار آگاه می شوند. برای تشخیص این اختلال حداقل سن لازم وجود ندارد ولی تشخیص تفاوت آن با کنجکاوی جنسی متناسب با سن دشوار می باشد.


تکانه های این اختلال در نوجوانی یا اوایل بزرگسالی شروع می شود.


تداوم این اختلال به ناراحتی ذهنی، بیماری روان پزشکی، فزون خواهی جنسی و تکانشگری جنسی مرتبط می باشد، به طور کلی روند این اختلال با افزایش سن تغییر می کند.


محیط هایی که افراد عورت نما در آنها خود را به نمایش می گذارند فرق می کنند.


آنها معمولا جلوی مدارس دخترانه، در بین جمعیت، و در پارک ها عورت نمایی می کنند، امکان دارد فرد عورت نما در این محیط ها وانمود کند که مشغول ادرارکردن است.


گاهی آنها در یک فروشگاه بزرگ فقط بارانی بر تن می کنند، سوتی را بر میدارند، ودرآن می دمند، وزمانی که خریداران زن به جهت سوت زننده نگاه می کنند، بارانی خودرا باز می کنند؛ یا کنار یک زن در سینمای تاریک می نشینند و خودارضایی می کنند.


افرادیکه این انحراف نمایشگری در آنها به صورت خفیف وجود دارد افرادی هستند که با پوشیدن لباسهای عجیب وغریب یا انتخاب رنگهای تند و زننده، وهمچنین با بیرون گذاشتن قسمتی از بدن خود از قبیل؛ سینه و غیره خود را در معرض تماشا و نظاره دیگران قرار می دهند و در ضمن اینکه با این عمل موجبات تحریک جنسی خود را فراهم می کنند، و دیگران را نیز تحریک می کنند.


منبع ؛ سایت ویکی رزhttps://fa.wikirose.ir/wiki/%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87%D9%94_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد